Callcenter Programı
Bize Yazın

Çağrı Merkezi Programı: ProCall

 

ProLease tarafından geliştirilen ProCall çağrı merkezi yazılımı iş ortaklarımızdan Lamer ve Vodatech tarafından Turkcell, KVK, IBM, LaFarge, Aksigorta gibi pek çok şirketin çağrı merkezlerinin yönetimi amacıyla kulllanılmaktadır.

Callcenter yazılımımız ProCall dışarıdan gelen çağrıların kayıtlarının tutulmasını, sorun giderici özelliği ile çözümlerin çabuklaştırılması ve standartlaştırılmasını, teknik servisle entegrasyonun temin edilmesini ve müşteri bilgilerinden CRM’e yönelik raporlar üretilmesini sağlamaktadır.

ProCall internet ortamı için hazırlanmış olup, bu sayede Türkiye çapındaki tüm destek bayiileri tarafından kullanılabilmektedir.

ProCall Yazılımı, ProStok ve ProSupport yazılımı ile entegre çalışabilmektedir. Bu sayede, Çağrı Merkezi, Teknik Servis ve Help Desk şirketleri içerisinde tam bir otomasyonun getirilmesine imkan sağlamaktadır. Bu özellikleri, ProCall'un en önemli ve onu diğer tüm yazılımlardan ayıran özellikleridir. Yazılımın bu özellikleri sayesinde, yapılan yatırım her zaman değerini korur ve orgranizasyon yapınıza uyum sağlayarak, sizin için en doğru tercih olma özelliği sürekli hale gelir.


Daha detaylı bilgi veya tanıtım almak isterseniz "Bize Yazın" bölümünden bize ulaşabilirsiniz. ProLease Bilgisayar, sizin için sunabileceği hizmetleri, tarafınıza tanıtmaktan mutluluk duyacaktır.

ProLease © 2001. Tüm Hakları Saklıdır.