ProLease tarafından geliştirilen ProCall çağrı merkezi yazılımı iş
ortaklarımızdan Lamer ve Vodatech tarafından Turkcell, KVK, IBM, LaFarge, Aksigorta gibi
pek çok şirketin çağrı merkezlerinin yönetimi amacıyla kulllanılmaktadır.
|
|
Callcenter yazılımımız ProCall dışarıdan gelen
çağrıların kayıtlarının tutulmasını, sorun giderici özelliği ile çözümlerin
çabuklaştırılması ve standartlaştırılmasını, teknik servisle entegrasyonun temin edilmesini ve müşteri
bilgilerinden CRM’e yönelik raporlar üretilmesini sağlamaktadır.
ProCall internet ortamı için hazırlanmış olup, bu sayede Türkiye çapındaki tüm
destek bayiileri tarafından kullanılabilmektedir.
ProCall Yazılımı, ProStok ve ProSupport yazılımı ile entegre çalışabilmektedir. Bu sayede, Çağrı Merkezi, Teknik Servis ve Help Desk şirketleri içerisinde tam bir otomasyonun getirilmesine imkan sağlamaktadır.
Bu özellikleri, ProCall'un en önemli ve onu diğer tüm yazılımlardan ayıran özellikleridir. Yazılımın bu özellikleri sayesinde, yapılan yatırım her zaman değerini korur ve orgranizasyon yapınıza uyum sağlayarak, sizin için en doğru tercih olma özelliği sürekli hale gelir.
|